HTML

Esztergomi Tükör

Esztergomról, Városunkról, a Városról. Fórum Esztergom jobbérzésű polgárainak. Hajrá, Esztergom!

Friss topikok

Linkblog

Polgár!% Társak?! Új! ROVAT! indul!!

2008.09.30. 10:18 Esztergomi Tükör

Egy-két exhibicionista nyomul Esztergomban, és ha már szeretett Városunk statisztikailag nem lehet ment' tőlük, legalább próbáljuk meg helyiértéken kezelni őket és tevékenységüket.

Az igazán vicces példányokat például így.

Polgártársak! Népfelség! Felylesztési Fojamatok! Fojamőrség! Filyalyilyélyi!

Most akkor szabadok legyünk, vagy rabok, ahogy? Petőfi is megkérdezte? A NÉPETT; mert múlt időben, van tudom ám!
 
Mer monta a asszony, hogy olyan jól meg tudom. Mondani, meg. Ne álljon már ottan az a nyomtató sem nem, amelyet vettem a cégbe színest. Meg faxot fogadni is tud meg. Másolni is. Tud. Ingyen mert, le könyveltetem. KAptAm rá tanáCSOTt. tanács adótól!

A tudás, pedig, kedves, barátaim hatalom. Azt nem. Veszi figyelembe Meggyes Tamás. Aki pedig. Népfeleség, sőt népviselet, SŐT KÖZOKIRAT, amit ki. Nyílvánittanak. Azt nem veszi.

Meg találtam a számítógép billentyűin ilyen mindenféle jeleket ,.; satöbbi ecetere, majd használom. Őket mert ne csak a , többi kopjon, érdekes. Hogy itt a cégbe van ez a titkárnő, aztán. Nem is gondoltam hogy ilyen bonyolult, az ő, munkája a sok billentyűkkel. Hiába, amikor én a város és a Vállalkozók dolgáról akarok. Xilifonálni vagy, mi. Messzebre tekintek. Mögöttem vannak a vállalkozók, akik nem TUDNAK VÁlallkozni a Meggyes miatt! Szegény Bejó is? hogy! Csődbe ment a pólóbóltal?: azóta csak tengleng írogat. Azt hittem; semmit tevés az> már; tudom, hogy a munka – mióta Én is írok.

Mondtam is neki, ő meg megköszönte; az. elismerést, és mondta hogy könnyebb, lesz ha megírja, hogy engem megfenyegettek HALÁLOSSAN! És az a civil Kurázsinak használ mert. Többen olvassák. Mondtam nem, kell, mert úgy is beszóratom. Mindenfelé. De? montda a BEjó, ő jobban tudja a Cseréppel, hát mert régebb óta írnak. Mondjuk jön egy fekete patronnal, mert, a , következő Civil kurázsit fekete kerettel nyomtam ;GYÁSZ:… a fenyegetés miatt persze az, asszony reklamált, fiam, mondhattad volna hogy vicc, ki találtátok mert, ő meg összecsinálta magát egészen ilyedtében.

 

Egészen eltekintettem a Sörakig hát!. Mondta Mityek a Sörakba, hogy: csak bátran, majd vesz patront a másolóba, amely színest is másol. És akkor majd meg írjuk. A Meggyesnek a képébe az igazságot. Hogy a Misznéder nem is olyan. És hogy azért tette, amelyet nem tett, mert akarta hívni föl a figyelmet. Mert tönkre tette a Meggyes! A Mityek tudja! Az igazságot!

 

 

Mert a Meggyes Mindent TŐNKRE TESZ! És mondta a asszony: hogy már menjek innet el, mert nem tud teregetni, csak. Zavarom, már és a Sörakba meg nem voltak lent a Válallkozók, Barátaim, akik levélben. Támogatnak és egyetértenek. Az adófizetések nevébe írok. Mondjon le. Aki mert Át mond mondjon: Bét is!

A Csomorot meg vegyék vissza és a Meggyest rugják ki! És a másik jegyzőt mert minek nekünk kettő és az ilyen Sípost is mert büntet csak öszevissza bezzeg . Na , most, kimaradt. Egy; csomó : ilyen jel. De én : most; pótolom; mert . ami, jár? az ? jár!?!

Meg megtaláltam a kisunokám általános; iskolai könyvét, abból: ide másolok idézetet. Okosság van benne, azért, hogy legyen okosság. Mondta a asszony, olyan szépen, szavalok. NEKEM JÓL ÁLL, Bezzeg a MEGGYESNEK NEM JUT ILYeN AZ ESZÉBE? MERT, CSAK A SZEGÉNY VÁLLALKOZÓT ÜLDÖZI? AKI épít itt ott; ezt:azt. Mert persze hogy a zöldet nézi ki. Amit a tehedtségtelen Meggyes nem nézett ki magának? Hanem akadályozza az építkezést? Pedig!

Milyen szép lenne, Mint! a János, aki: nem olyan és. Nem gyújtott fel. Semmit. Kivágott pár fát, mért is nem szabad kivágni? Mert a Meggyes biztos fákkal! Csinálja! És odaépítette a házat. Pár házat. Jópár házat. Demost eznem fontos?! De Dorog megengette neki! Kérdezem?

Mondjuk most nehéz nekem, mert csak a Jenő maratt itt és, nehéz el; hinni rólam egyszerű becsületes forgácsolóról hogy, Móbeldijjas! Közgazdászokat idézek. Miközben! A geotermikusat sem tudom, hejessen le írni. De aztán segitett valaki. Nem mondom, ki!

Deviszont kissé jobb lesz attól hogy fontba, kapom majd a, szükséges pénzet Angliából. Misi monta hogy, nem Anglia te vadbarom hanem, Nagy Britania, montam de, nem az anyád neve kell hanem, a számlaszám. Fontos!!

Mostmeg már csak az a kérdés miért? kell nekem eljutnom minden háztartásba ha, már azt a meggyesnek nem engedem meg! De? ki az igazi nagy bírságfizető ebben a városban? Mert én csak hétés félszer akora teherrel járnak be a telephejjemre mint, amit az út el bír. És nem is Mt szerezte meg a gépeket a gyárból. Úgyhogy!: nekem lehet eljutnom a hálószobákba. Mert nekem is van orángután, izé, orándzsúsz, mi? Amiket a JEnő ideír, azvan? Lesem birom másolni!?% orgánom? Orgánumom? Orgánumom van, most mongyák. Meg teheccségem. Igazi értelmes értelmiség segít engemet ebbe a városba. BAnben!!

Pedig itten vam nálam, élet bölcseség, teheccség, meg van lóvém, fontba.

Nem akarnak venni német márkát? Most vettem olcsón, azt monták, visszajött a német márka.

Meg a horváth font.

Meg hamár a Gnómerdijjasokat idézgethetem, közgazdászba mégegyszer megmondom, hogy nekem az 1 egész 9 milliárd kevesebb, mint a zegy egéssz 6! Akármint pofáznak! Tisztelettel!!%/=() (Jenőkém, ne rángass, nem te montad? Nem? izéőő)

És a tizenkét káefté… amibe nem marad pénz… például? A Gipszmetál Káeftém most hogy? Hogy nem marad? Honnan tudom? Miért érdekes ez most? Adóbevallásom hogy.hogy? És nem káefté?

Jenőkém, ne csinád mán, Mityek, mit moncc hülyeséget… Hogyhogy alapítvány? És hogyhogy képviselők hozták létre a saját pénzükből? És hogyhogy támogatást adnak a városrészek lakóinak? Nemán! Hát hogyhogy fogok én itten kommmonikkállni, hát mérnem nésztekmán utána rendessen?

Megmiazhogy a fürdő nem százmilliós vesztességességes hanem, nyereség volt tavaj? Jenőmit égeccmán? Engemet?!%

És a vadasfürdőről is leírom, hogy mekkorra kokru... kornuk… vetéjtárs, főleg télen, meg főleg amikor, egész Sturóvopárkány keres hozzá be fektetőt. Mert minden a leg nagyob rendbe van ottan.

A konkojtot meg a búzától elfogom választani. Hogy ki a féreg megmondom aztat én. Megmindent éncsinálok jobban. Kicsiszolom a gyémántot. (navégre, ehhez értek is) Tehát!!% Látcik hogy rámkell bizní az egészet. Briliáns.

Idézetem mára:

„az ember holmi selyemszalaggal meghosszabbitja a köldök-

zsinórját

mi is az hogy istentisztelet”

Kassák Lajos!

És megírom, azt, is mit: jelent ez. Azt jelenti, hogy az ember holmi selyemszalaggal meghosszabbitja a köldökzsinórját mi is az hogy istentisztelet. PONTOSSAN! Ahogy a nagy Kassák költötte!

Opusszum, vagy puszthómusz, vagy mi.

Latinul van ám! Hókuszpókusz

MEGGYES MONDJON LE! Kaptam egy, csomó Levelet. Gratuláltak. Mögöttem állnak! Csak az idegorvosé veszett el. Nemtalálom!%+!?

Polgártársak! Köszönöm meg tisztelő figyelmüket! A zadófizető polgárok nevében!

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://esztergomitukor.blog.hu/api/trackback/id/tr48688596

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása